Ik ben plezierig verrast dat in twee dagen tijd bijna 200 mensen de blog gelezen hebben op mijn website of op LinkedIn. Daarnaast een tiental telefonische en emailreacties gekregen van verkopers. Belangrijkste vraag die naar voren kwam: wat zou er dan op mijn visitekaartje kunnen staan?
Hieronder volgen twee voorbeelden.
Voorbeeld 1: U bent Rayon Manager bij een groothandel in medische hulpmiddelen. Als titel zou u dan kunnen voeren: Adviseur inkoop medische hulpmiddelen.
Voorbeeld 2: U bent Account Manager bij een bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van incontinentieverzorgingsproducten. Op uw kaartje zou dan kunnen staan: zorgen voor een goede kwaliteit van incontinentiezorg of zorgen voor een goede kwaliteit van incontinentiezorg tegen gunstige kosten. Eigenlijk dus een ingekorte sales pitch.
In beide voorbeelden is het voor klanten en prospects duidelijk wat u voor hen kunt betekenen.
Vriendelijke groet,
Olaf Wijman
Over olafwijman
Olaf Wijman (1959) is goed ingevoerd in de materie en gepokt en gemazeld als verkoper. In de wereld van medische hulpmiddelen en de zorg overziet hij alle facetten: de problemen maar vooral de oplossingen daarvan.
Dankzij zijn brede werkervaring is hij zowel inhoudelijk als strategisch sterk. Hij is door de wol geverfd in sales, accountmanagement, salesmanagement, productkennis en –ontwikkeling en in educatie.
Zijn kennis en werkervaring deed Olaf op bij grote spelers in de sector zoals Bauerfeind, Imgroma/Brocacef, Eli Lilly, Arion, Abena, King/Bunzl, Espria en Limatra. Maar hij kent de zorg ook uit eigen ervaring als verpleegkundige binnen diverse specialismen bij UMC St Radboud. Bovendien pionierde hij als een van de eerste ondernemers in de commerciële thuiszorg.
De laatste jaren heeft Olaf als ad interim-adviseur binnen De Zorgmarkt zijn kennis enorm verbreed dankzij uiteenlopende succesvolle projecten (zoals Verzorgend Wassen), marketing en marktonderzoek, e-learning en innovaties in de basiszorg.
Dit bericht werd geplaatst in
Nieuws. Bookmark de
permalink .